Wednesday, June 9, 2010


"Being amazing, not because you are good
but because you are true"


OH, jag har inte kopplat hela vägen än men jag ääär ledig tills på söndag nu! Hur härligt!? Skall röra på mina ben så lite som möjligt, eller i alla fall gå runt i underbara skor (och mina arabiska hiphop byxor hahah!!)

Gick lite tidigare idag med för det var kanske..10 kunder inne under dagen (och en söt liten skolklass)? Dock hade vi kul kul och tiden gick fort som attan! Man är ju nyyy så det är mycket att lära sig om de andra man jobbar med :D Har även kommit fram till (som under alla år) att radiokanalerna spelar samma 5låtar, eller något, hela dagen - Don't call my naaaame, Alejandro - Den där danska.. - I said oooh, come on baby turn the lights off - What's the point of doin anythiiiing - och Alors on dance, om man har tur mohahah!! Så till alla radiokanaler...where's the imagination haa?

Köpte en ny bandlös väska på Monki 75%rea och en bh, after work. Vet inte hur jag ligger till med bugeten men alltid skönt att få lite nytt. Nu I need food.

Jackie

No comments: