Wednesday, June 2, 2010


"BEACH, pleeease!!"

Hmm, min mamma frågade om jag ville lägga i en krabba i kastrullen (live)? Nej tack. Det och halshuggning av fisk gör att jag lutar lite mer BORT från matlagnings hållet. Håller mig till sallad idag. Och GLASS, så himla sugen har jag varit och kunde inte motstå när bussen bara gick till torget. Det kändes lite som ödet.

Nadal spelar kvartsfinal, mamma kom hem precis i tid. Älskar hans matcher, men varje gång blir jag himla nervös efter några minuter när jag inser att han kanske förlorar och åker ut!?!? MEN dom tankarna kastar vi långt bort. Han har faktiskt inte förlorat ett ända sett hittils i turneringen, mmmhm.
Solade när jag kom hem, i typ 20min, sen gav jag upp! Det är verkligen sjukt tråkigt. Plus att jag väntar fortfarande på att färgen från imorse ska lägga sig. Hello rostad tonight!

Jackie

No comments: