Sunday, June 20, 2010


"Be forever strong"

Aaaaaaaaaaah, Sean Faris. Need one say more liksom?
Me thinks not. Forever Strong är mysig som attan, och om jag inte hade somnat sittandes skulle jag kollat Never Back Down på en gång! Men jag sparar den till..imorgon? :D LOVEIT.

Eftersom jag sprungit omkring i regnet idag är jag lite rädd för att vakna med en sjuklighet. Även om jag fick på mig världens gosigaste Lisebergs jacka, och en mycket god färsk smoothie! Plus att jag pepperat i mig massa jordgubbar nu på kvällen/natten. Uppskattar INTE att det inte gick orange hem förut så jag fick vänta i 1h på centralen!? Hur kan man sluta tidigt men komma hem så himla sent.. Har för övrigt serverat på ett bröllop i restaurangen idag. Nervös någon? SÅ tråkigt skall dock inte mitt vara!! Sitta på en båt och spela Titanic "My heart will go on" kommer aldrig make any sense for me.

..OK, nu kollar jag Never Back Down ändå.
Sean Faris är ganska så oemotståndlig, visst?!


Jackie

No comments: