Tuesday, June 1, 2010


"We no speak Americano"
Dagens humör lugn fast stressad....?
Dagens mående bra men förvirrad över Federer/Söderling matchen!?
Dagens borde göra fixa nummer, igen, till GinaT och maila iväg
Dagens vill göra sola, äta gott, läsa mina tidningar!
Dagens ska göra Gå på intervju, åka till tippen?
Dagens klädsel shorts & top från Zara
Dagens längtan Helgen!!
Dagens beroende musik, som vanligt! Och vatten ute i hettan!

Kan berätta först då att Victoria's Secret snyggingen Rosie Huntington-Whiteley skall ersätta Megan Fox i Transformers 3 (år 2011)! WOHO, jag uppskattar henne och tror hon passar perfekt. Längtar bara efter Shia ändåå mahah.

Eeh, har ni SETT vad Scorette kommer ut med i höst? Verkligen inget att skynda på dock, sommaren skall stanna forever tack, men ååh i love!? Om det inte finns lämplig storlek får jag stå ut helt enkelt hahah. Ser ut som godis!!

Har haft denna bilden på datorn ett tag. Jag sparar ju alla bilder på skrivbordet och sedan lägger ut dom på bloggen och efter deet så lägger jag dom i mappar. SÅ nu kände jag att det var dags.. :P Vet verkligen inte varför, men jag fastnar alltid på Cole Mohr. Knäpp och udda är han. Cool.

Vill leta upp fina kavajer eller små jackor i sommar! Alltid snyggt att ha över när man inte vill vara alldeles för näck, eller mot kvällen. Ska helst inte se ut som vilka som helst heller. Denna bilder är häärlig för kläderna/smyckena är cute och sminket är finfint! Våfflat hår har jag aldrig förstått mig på dock....någon som kan argumentera?

Jag vet inte vad jag tycker om att svenska Robin Söderling (världs 7a) slog ut Roger Federer (världs 1a) igåår? Är forever arg på Robin för att han slog ut Nadal i samma tävling (Rolland Garros) förra året!!! Men tänkte att om dom möts iår och Nadal slår ut honom kanske jag får bort mina aggritioner :D Federer tycker jag ju heller inte om eftersom att han och Nadal alltid slåss om världs titeln, meeen hellre honom än SÖDERLING!! Uh. Nadal ftw.

Jackie

No comments: