Monday, June 14, 2010


"Now is not the time to be scared. Now is the time to be brave"

Känns som jag varit bortrest i flera veckor haha..Men har faktiskt levt ur en väska de senaste..2 dagarna :P Tjörn var good times, vi är ett udda gäng men det brukar oftast lösa sig..eller jämna ut sig haha. Sova i myshög på soffan, sjunga högt, bada natt, och rusha till jobbet! Allt i Kalle "24 åringens" ära :D GRATTIS igen mohah.

Igår sov jag hos V. "Frukostlägenheten" som rubriker blir under sommaren. Sjukt trötta båda två, men jag lyckades kolla klart The Runaways. HUR grymma är inte Dakota Fanning och Kristen Stewart?! Måste varit ballaste ever att spela in den filmen.. tänk att Dakota är 16 år, gash. ECLIPSE NU TACK. Som jag sa till V också, dom är såå mycket bättre i alla sina andra filmer, vilket folk inte ser för dom tänker bara Twilight. Men aah, i love!! Vet inte varför men när Kristen Stewart skrek "F ck You!!" kändes det som jag hört henne säga det innan, och jag stör mig för jag vet inte vaart ahahah.. Någon annan som sett den och tänkt likadant? :P..

Idag dåå, frukosten. Att jag inte dog, bokstavligt talat, först av dom FREAKIN fiskmåsarna utanför V som "skyddar" sina ungar och attackerar alla som går förbi. INGEN borde bli tvingad att springa så fort så tidigt på morgonen.. äckliga freakin djur. Jobbet gick iofs bra bra men när jag kom ut och solen var framme (såklart mitt på dagen) så DOG MINA ÖGON hahahah. Jag kände mig som en grottmänniska som precis nått ytan för första gången.. Freeedome! :P Blir inte mycket frullejobb efter nästa vecka, men ändå måste jag säga att caféet är mucho roligare!

Nu dör min kropp, hejdå.

Jackie


No comments: