Saturday, June 19, 2010


"Don't go breaking my heart"

Det var en mycket lång fredag igår kändes det som jaaa. Men kvällen var faktiskt skönast och HERREgud va fint det är utanför mitt jobb när det är mörkt!! Operan är ju typ det snyggaste i Gbg precis vid vattnet, och Göteborg Hjulet lyser som en kristall och Barken Viking plus alla andra båtar i vattnet, aaah. Det ska filmas nästa gång!

Idag blire bartender, tror jag i alla fall jag skall vara! Hoppas jag, uppe på däck. Servering är jag ingen höjdare på såå haha. Kläderna är ganska fina på båten tycker jag. (Om man har leggins och inte de fula svarta byxorna hahah) Det är en vit..skjorta? med trekvarts armar och guldiga knappar och en guldig/svart fläta som man har på axlarna typ. Man hade nog kunnat sälja den på BikBok typ, dom har mycket i den stilen!

Ikväll..hinner jag ju hitta på något, påminde Johanna B mig om igår. Jag är ju ledig imorgon och slutar kl 19 såå varför inte.

Jackie

No comments: