Thursday, June 24, 2010


"We're not strange,
we just want to live our lives like this"


Yes, jobbet idag är glömt och förträngt. Eftermiddagen/kvällen var perf, huuur rolig som helst på stan med Johanna B och Linda och avslut med tacoslagning hos fröknarna Bergström som är ensamma hemma! Oss tjejer kan man inte ha i möblerade rum nej, ack så vilda. v Hört rykten om att lönen trillat in för ca 26min sedan, så jag tror det kan bli mycket trevligt imorgon när jag slutar jobbet (OCH ÄR LEDIG HELA HELGEN) i väntan på intervju på frölunda torg, mmhm, i like. Sover för övrigt hemma igen nu, och V I'm sad to tell you this men det kan ta ett tag innan jag besöker din fina lägenhet med galna måsar runt omkring!! (Ni trodde jag skojjade, visst?!)

Måste sova för flera timmarsen..såå godnatt! En sista gång, idag. NÄSTA GÅNG JAG ÄR LEDIG ÄRE MIDSOMMAR!!

Jackie

No comments: