Friday, June 18, 2010

"Foolishly I fall"

Varför vaknade jag av att någon knackade på min dörr? Jag trodde det var Kimb som var hemma tidigt..eller mamma som åkte sent. Måste varit någon som hoppat ut från min dröm. Men mamma åkte iofs ungefär samtidigt, fast så snabb nerför trappan och ut i bilen är hon nog intee haha.

Nu är frågan.. frukost sen träning? träna sen frukost? Det är ju ingen idé att äta innan, men jag är hungriiig. Oh well.. Min nacke gör ont ont, så jag måste träna either way.

Nick J är i London och spelar i Les Miserables. DET hade jag velat se, äkta teater och honom, live! Han var med på broadway när han var liten (bilden) med en annan roll, och sa att när han är äldre skall han komma tillbaka och spela Marius.. och det gör han nuuu! Woho, a man of his word.



Jackie

No comments: