Sunday, June 6, 2010


"You've got heart, you've got soul. You can rock and roll"


Asså jag finner inga ord för denna serien, DEN. ÄR. AWESOME! Längtar längtar till nya avsnitt varjee vecka, och kan kolla om alla som gått, om och om! :D



Any way you want it, that's the way you need it! Hur ball är inte Miley Cyrus? Helt inte bry sig om vad folk tycker..och snygg!? Undrar lite dock hur hon får uppträda....utan byxor? Hahaha, grymt att ha dom benen meen, ah, whatever. Det är ändå ballt. Just sayin..


Känns som jag fått ladda om lite redan? Tankarna är liksom lite mer samlade nu. Kanske ni märker på mina 3-4 inlägg so far? Hahah.. Ska lägga mig i tiiiid och vakna lugn o fint till jobbet och inte bry mig om jobbiga sura människor en ända gång under dagen! UNDERBAR start på veckan helt enkelt.

Detta är inte så sommar, och ganska random nu, men hur härliga outfits? Typ så alla klär sig nu I know, men fiiint långt brunt hår mmh, och enkelt! Alltid bäst så.

Jackie

No comments: