Tuesday, June 8, 2010


"Restless hearts sleep alone tonight"


Känner att jag måste leta upp ett par lämpliga arbetsskor asap! Härliga stora fluggiga gympaskor blir nog bäst! Så kan jag springa i dom ute med at home hoho. Mina ben dör nämligen och tror inte det är något mina knän uppskattar. Det var annars veryy underbart på jobbet, för det var inte mycket folk alls. Min syster tycker jag är lat som säger såå, men efter helgen som var (och hela veckan för de andra) så hade jag inte mått mentalt bra just nu haha! Sen kommer jag vara redo för allt vad sommaren har att erbjuda. Börjar även på Barken Viking nästa vecka, så alla glada kan komma och äta däär eller hänga uppe på däck med moi :)

Nytt från Hanneli Mustaparta, HUR härliga bilder? Åh tänk att vara så enkelt vacker. Dra på sig kläder, ruffsa håret, så är man good to go! Älskar folk som klarar sånt. Såg även en bild på Elin Klings blogg, hon klippte av armarna på en skinnjacka och hade som vanlig väst.. very nice! Synd att jag inte har överskotts lager på jackor hemma, hmm haha.

Jackie

No comments: