Tuesday, June 22, 2010



"If it's not your story to tell, then keep it to yourself"

Sitter hos V, och kollar Casanova! Äntligen efter hundra år haha.. den är inte så bra nej, men inte dålig heller? Mest lång. Är rädd för de där freakin måsarna utanför som VERKLIGEN är kvar och skriker på folk. Usch orkar inte springa som en dåre tidigt imorgon igen bleeh.

Hur sjukt är det att det är hur många självmord som helst inom the fashion business just nu? Fy. Tom Nicon, född 1988. Vad är det som händer egentligen?!
Har lite panik för de kommande 2 dagarna. Men sen kände jag Är det allt jag är orolig för these days så har jag det ganska bra ändå:P Sååå jag tar dagarna som de kommer och ska inte stressa upp mig! Är ju ledig efteråt och måste ändå få det gjort såååå(ser ni hur fint jag försöker intala mig)...gash.

Snälla, pretty pretty please, ta hand om er lovely male models!
Domenico Dolce & Stefano Gabbana, alltid liite bättre och litee snyggare. Hawt!

Jackie

No comments: