Friday, June 25, 2010

"Hej hej, hemskt mycket hej!!"

Jag måste verkligen sova nu..har varit vaken i 20h typ? Och svettats..som en dåre, på jobbet idag! Jag litar i alla fall på måsarna i stan, dom låter och flaxar men flyger BORT ifrån en när man viftar och bankar (uppe på däck hahahah) Fast så ska man inte säga för då händer raka motsatsen har vi ju märkt det senaste.

Anyways, JAG LÄNGTAR TILLS JAG VAKNAR IMORGON hahah. Och därför kan jag inte somna? Håret är permanentat. Har glömt hur kort det är, har ju alltid toffs hmm. Nu äre mjukt och shiny i alla fall!

Fullt med fest helaaa dagen imorgon. Kan ju inte börja dagen bättre än ett hus fullt (Johanna Bs) med awesome ladies som ska dansa äta dricka sjunga fota filma och gå ALL OUT helt enkelt!

Mycket kul att umgås med er skall ni veta! It's as simple as that v


Ni som inte lyssnat på Miley Cyrus nya album, Can't be tamed, kan ju göra det på en gång!!

Jackie

No comments: