Friday, June 11, 2010


"She's a life ruiner! She ruins peoples lives!"

Hahahahaha.. Jag hittade Mean Girls på datorn, och underhåller mig själv med ett glas vin, kyckling och sallad, ready to go to town om en timme! Ingen aning om vad som händer men nu blev jag mycket hype!? Hahah.. Det ösregnar ute but I don't care.

"So if you are from Africa..why are you white?"

Har lyssnat igenom Eminems nya skiva, Recovery. Skönt med "riktiga" låtar och inte hans vanliga...ah, you know. Han är grymme, och gör samarbeten med b.la Pink och Rihanna på denna. I like. Vet inte hur mycket det passa nu till sommaren men ändåå..

Åh, jag saknar min mobil! Den lever loppan uppe hos Eve och Martin. Märker verkligen hur beroende man är av den.. Tror nani håller den gisslan så jag behöver åka och hämta den själv mohaha.

Classic one, denna glömmer vi aldrig. "Daaamn, I'd rather see you up there shakin' that thaang" hahaha love it.



Jackie

No comments: