Tuesday, June 29, 2010

"It's gonna burn harder, but it's gonna get better"

Känner att jag verkligen är på blogghumör idag haha.. alla andra jobbar ju så datorn (och jag själv?) är min ända vän. Men det OK för jag har fullt upp med att komma ikapp på lite saker - musik, serier, bilder, bloggar! Hihi, jag gör det så slipper ni. Lite roliga frågor att svara på kommer häär.


Hur länge ska du vara ledig? Är ledig 2-3 dagar i veckan, sådeså!

Kommer du vara singel eller ej i sommar?
Singel, tydligen. Lite uttjatat nu va?

Hur många nyktra dagar blir det?
När det väl är fest..är det verkligen fest, kan man säga :D
Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?
Brukar leta snygga bikinis. Annars har jag fullt upp med att spana hotties with the bodies (hahah)

Om man vill bada i Göteborg: vart gör man det?

Hmm, jadu.. roadtrips utanför staden brukar det nog bli.

Kan du tända en grill?
Kan jag verkligen!!

Vilka solglasögon kör du?

Mina svarta från Aldo Herr, Dubai.

Går du osminkad om dagarna?

Nu när färgen börjar falla på plats ja!

Är du cornetto eller piggelin-tjej?

Triumfglass!

Vad är sommarens soundtrack?
Musiken från The Hills och Adventureland fungerar utmärkt. Annars har jag en underbar "Summer in the City" lista på min dator hoho.

Var åker du på semester?

I sommar blire lite roadtrips. Annars äre USA som gäller.

Andra sommarplaner?

Mycket häng i gäng, vi är en bra samling folk skall ni veta!

Sommarens outfit? (En för soligt och varmt väder, en för rusk)

Personligen skulle jag kunna använda mina kängor dag in dag ut. Sol - korta shorts, enkla toppar fast mycket färg. Rusk - legins (lite uttjatat eftersom jag jobbar i det också) och mycket grått! Alltid maxat med smycken!

Hur håller du formen?

...det gör jag inte, uppenbarligen hahah. Men på jobbet blire ett jäkla spring!!

SPF – ett måste eller bara ruff o båg?

Måste! Annars är svennebrännan framme. Äger dock ingen, så kanske ska inskaffa det snart haha. (hostJohannaBhost!)

Sommarens drink?
Cider funkar alltid. Cosmopolitan på flaska svek oss!

Vad kör du för bikini?

Svart enkel tubtop och olika färgade underdelar.

Hur sminkar du dig i sommar?

Rosig rouge, mascara och eyeliner. Ljusa ögon för fest!

Sommarens maträtt?

VATTENMELON.

Om man vill gå ut i Göteborg, vart går man då?
På sommaren är det houseparty som gäller!!

Nu blire vattenmelon och The City. Har precis kollat The Hills, ÅH Kristin är freakin AWESOME! Jag längtaaar till veckans avsnitt hahahah.


Jackie

No comments: