Thursday, June 17, 2010


"Never gonna trust in modern love"

Skippade Oboyen. Funderar på lite situps innan jag lägger mig, fick lite panik när jag la upp båtbilderna hahaha (naaaat). Lol. Anyways..jobbar 15-23 imorgon så har ju all tid i världen på morgonen till who knows what så.. Har i alla fall en ny film som skall kollas på, och så hoppas jag att min nackpain försvinner någon gång under natten. Vet inte varför jag börjat få problem med det helt plötsligt?

Hur mysiga, back in the day? Tänk hur olika människor ser på varandra, egentligen. Vad folk har för relationer liksom? Awesome. Kate Moss och Johnny Depp är huuur stora och overkliga kändisar som helst för oss, men för varandra är dom helt vanliga människor. Dags att mysa med någon stilig snart känner jag. Synd att Johnny Depp är gift (annars hade jag tagit honom, nämligen..) Coolt att ha haft honom på sitt pojkvänsCV.

Jackie

No comments: