Friday, June 11, 2010

"So give me something to believe.
'Cause I am living just to breath."


Har en Twilight morgon..somnade till "Never think" och är nu i slutet av första filmen. Jag blir alltid sugen på att kolla Twilight, men när jag väl börjar så måste jag byta till något happier, för den är ju sjukt deppig egentligen haha. New Moon ska vi inte ens prata om! Det gäller att ha mycket planerat innan man kollar dom 2 filmerna. Lovethemtodeaththough, såklart.

Nu skall jag träna lite tänkte jag, med mitt hemmagym haha. Sedan duscha och styla upp mig lite, det äär faktiskt fredag och jag skall möta Johanna B på salongen senare och efter det vet man aldrig hur det kan gå! Någon annan som skall ut på stan idag? :) Let us know!

När jag får mina moneey skall jag införskaffa nya skor.
Kilklack helst aah loveit, härligare än Uggs nästan. (SNYGGARE med hahaha) Just sayin.. tänk i USA, vilket shoe-heaven det är för moi, det hade ju varit nog anledning till att flytta dit!

Idag blir det nog mycket grått känner jag. Som vanligt.. nya toppen från Monki perhaps? Med öppna ryggen. Lär ju ha jacka på mig hela kvällen ändå :P
Lager på lager i mycket fin form: fashiontoast.com

Jackie

No comments: