Monday, June 21, 2010


"Take me out. I need an adventure"

Kollar Adventureland, igeen, love it! Mamma kom hem nyss, med en bukett rosor till moi! Hur fina? Det ni! Bra start på veckan, oh yeah.. Så kan jag förtränga resten av dagen som varit inte så kul (hejhej må illa och jobba)

Igår vare ju personalfest :D Ida Jacob Daniel var på plats utanför caféet vid 16 och jag joinade vid 17, i väntan på de andra som stängde caféet vid 18! Det blev Queen (Vart kom s'et ifrån undrade Ida eftersom jag hela tiden sa Queens haha) och där gick det inte lugnt till. Vi skulle till Liseberg men det regnade och Park Lane var ju stäängt så det blev BuurgerKing med Jesper och 00.13 bussen hem iaf! Vet inte hur mycket det hjälpte idag men..

Tänkte platta håret nuu, och duscha i hundra år, igen. Är himla trött på att ha toffs hela tiden..men måste ändå ha det på jobbet så det går inte riktigt ihop? Men orkar inte riktigt anstränga mig nu ehh, så jag lägger mig och sover istället?

Måste säga det igen, nästa gång jag är ledig är det midsommar wiho!

Jackie

No comments: