Wednesday, February 10, 2010

..and I don't want to be reminded.

Yes, idag har jag funnit en ny kärlek. The Strokes. Har aldrig lyssnat på någon av deras låtar tror jag? Inte medvetet i alla fall.. men nu fastnade jag för ett antal av dem som var riktigt bra!
Natten var hur knasig som helst, kunde verkligen inte somna. Tänkte somna gott till Factory Girl men jag var klarvaken genom hela filmen och den gjorde det nog bara svårare att somna hahaha, tycker den är så hemsk verkligen :/ Palla att den är verklighetsbaserad med uh. Sienna Miller är för lik den riktige Edie Sedgewik med(sista bilden) och älskaaa Hayden Christensen!


När jag vaknade imorse var jag helt förkyld. Halsen tjock som jag vet inte vad, palla det dagen innan operation? Så jag är hemma och kurerar mig, i bästa mån, ska städa hela huset typ. Mamma är tydligen i London över dagen typ även? :P Imorgon kommer Uncle Herb sen är det födelsedags firande för fullt i huset hela helgen. Han fyller idag (Happy Bday Uncle!) och mamma på måndag!

Nuuu blire lax för hela slanten, godaste maten ever som mamma fixade igår! v


Jackie

No comments: