Monday, February 8, 2010

Words are very unneccessary.

Uh, asså..mitt huvud är kaos. K.A.O.S. Det gör så ont så jag vet inte vad, och det slog på typ en sekund! Men nu äre mat på ingång, och jag är hemma för aftonen!

Snabbt om lördag dåraa, alla var sig själv helaa kvällen&natten vilket kan bli rätt intressant i våra umgängen hahaha. Jag åkte med Ida G till sin bror först, och drack lite öl (det säger ju allt hahaha) och lyssnade på bra musiiik och babblade massor :D Efter det vare födelsedags kalas hos Jaz i good ol' Öjersjö! Aaaah längesen. Vi han kolla bebisbilder och äta prinsesstårta! Even me, mådde illa efter några skedar grädde dock.. och tillsluuut hamnade vi där vi skulle, på inflyttningsfest hos Ellie i stan! Hur fint som helst, hur mycket trevligt folk som helst, hur GOD mat som helst, speciellt kokos muffinsen, yuuum alla åt typ 5st under kvällen hahah. När vi väl skulle hem sen tänkte vi kolla läget i stan snabbt, vilket slutade med att vi gick på balkanfest på Parken i typ 1h. Mario Mike Jeremy Dias Homam var där (och massaaa andra lovely people som man inte sätt på längee!) och hypade efterfest, så jag och Cherin åkte med till Mike där alla satt och spelade kort fram till halv 8 på morgonen (utan att överdriva)!!! men det var för kul, folk var ganska trötta men ingen gav sig hahaha. Bubblan halv 7 på morgonen är rätt så underhållande! Tillslut somnade alla, jag vaknade 3 timmar senare med Summerland på tv, yaay!

Så nu håller jag mig hemma ett tag igen haha.. tror jag. Eller har inte så mycket val. Är fortfarande inne på att ha en stilig festlig ladies night? Visst!?

Jackie

3 comments:

jb said...

ladies night coming up ASAP!

towe said...

jag gillar din blogg jackie! :D

Jackie said...

Ja for sure miss JB!

Taack towe, det uppskattas hihi!