Saturday, February 27, 2010

"Come crashing in. In to my little world."



Nu är jag hemma igeen. Så himla trött, men imorgon blire lugn och ro, reklamutdelning bara kan jag tänka mig. Det regnar ute, snön är påväg bort och vattnet stiger, jag tycker det är ganska skönt. Trött på att frysa ihjäl 24/7.

Det var lugnt i butiken, jag Sanna och Erika som var där! Jag larmade om kläder och pillade lite på hyllorna, medans vi allihopa gick runt och sjöng. Bra musik! Det är hur sköna gäster som helst, precis som deras mål, så är det som att softa hemma. Bland himla söta grejer! Får se hur det går, gjorde inte så mycket idag så det blir nog ett till försök, men intresset var fortfarande på topp! :) Tillbaka till GothLux, måndag, sålänge.

Nuuu är jag hungrig, åt en liten morotskaka på bussen hem (?!) ..lunch, kan vi säga. Mamma har fixat goding mat, proffsigt, och jag tänkte bänka mig i vardagsrummet! Här är min nya tisha, fram o bak(ingen mer shopping this month buuh, månaden har inte ens börjat). Härlig, men blir med legins nästa gång!

Jackie

No comments: