Friday, February 12, 2010

Food and music.

Hur sinnes är det inte att Alexander McQueen har tagit livet av sig? Jag smsade lite med V på sjukhuset igår om självmord, och SÅ himla känd och etablerad? Usch usch usch let's not. Hans senaste kollektioner som alla använder i sina videos och i tidningar and so on..I kind of like the shoes? Dom rundade, det ser typ bekvämt ut på något konstigt sätt? Vad tycker ni.


Jag mår illa och har lite ont, så jag rör mig så lite som möjligt. Men det är nästan fullt hus hemma, inför mammas födelsedags fest imorgon och det luktar maaaat och musiken är i full faaart redan så jag blir litee uttråkad här känner jag. Anywho så är Brook Shields på Inside the Actors Studio just nu, och jag älskar henne! Så himla ball och duktig. En strong influencial woman helt enkelt! Och vacker!! Då som nu. Nu pratar dom om Lipstick Jungle, och allt jag skrev om henne gäller ju all the ladies i det programmet! Me LOVE.

Jackie

No comments: