Thursday, February 4, 2010

Leaving wanting more.

Asså tiden går såå fort på kvällen? Det är sinnes. Satt i köket och kollade lite olika grejer så såg jag att klockan var halv 1! Nu ..två timmar senare hahaha..är jag uppe på mitt rum i alla fall och ready to sleep! Inte för att jag är trött, eller jo verkligen, men jag är redo för ny dag och nya tag! :P So let's get to it!

Först ut, Catja, alltid snygga kläder och snygg stil. Hon får allt att se snyggt ut helt enkelt :P Från hennes blogg igår eller så? Det är ungefär så jag får ha mitt hår nu framöver, så det växer lite. Inte plattat men inte lockigt, FAST mitt är ju 20kg tjockare så aah.. Men jag sover t.ex med flätor inatt och hoppas på lite lugnare resultat imorgon haha. GRÅTT är så himla snyyyyyyyyggt. ALLTID. Och denna bilden står ungefäär för min garderob these days haha, i enklaste form. Love it!Sen har hela Versace kampanjen kommit ut, med Georgia Jagger, och fler pretty sweet faces (boysen fick stanna hemma från min blogg dock). Mycket färg, mönster, h.e.t.a skor for sure! Så hade man velat klampa omkring på stan. Älskar det lila som flyter in överallt med, mmh sommar.
Sen lite random, men under samma kategori endååå. Mer som visar på våååår, åh allt handlar om vååår nu! Blicka framåt gott folk! Always look ahead. Men jag är ju ganska duktig på att leva i nuet, och fuskar, så vi kör lite redan nu! Och fryser som en äkta fashionista som pappa så fint kallade mig när jag köpte skinnjacka till vinter hahaha.. lol.

Här kommer i alla fall lite mer suited up. Tshirtarna gillar jag alltid, strass, armband i mängder, ljusa färger men ändå väldigt sotat! ROCKIN' EVERYWHERE WE GO helt enkelt :) Pixie får också vara med, men massa mer från henne och hennes gaaang imorgon hoho (Pixie, Lowe, Ash, Cole, Eliza). Greta, även hon bloggar på tv6.se och lägger upp mycket festlig musik!
Skall vi runda av kvällen med mitt fina shout out jag fick från JD Ferguson. Som bloggar på jdvision och är mycket festlig. Modefotograf! Massa backstage och inside info finner man däär, oh yeah. Sen ser ni miiiin fina hälsning till honom. Tänkte se om han svarade aaand heee did, bamm!Hmm, blir nog eeett till långt inlägg imorgon haha. Har lite kul kvar! Nighty sålänge.
Jackie

No comments: