Tuesday, February 16, 2010

It didn't take long for me to lose your trust.

Jahoooop då snöar det igen! ASSÅ grejen är att imorse så glittrade flingorna ner från himlen lite oskyldigt. Jag hoppades t.om på att kunna blåsa bort dom medans jag vandrade fram. MEN bara någon timma senare så är det freakin Warsawa när man kollar ut!! ÅH, jag orkar inte. Ska jag dra på mig den bleka köttbulle jackan igen nu då så jag inte fryser ihjäl? Är redan förkyld och känner icke för att snurvla och äckla mig 24/7.

..på tal om det så tror jag att jag äär så förkyld hela tiden för att jag sover, inte så bra. Inatt blev det ca 4 timmar? VARFÖR då och HUR då undrar jag. Konstig dag som sagt. Men nu är jag hemma från coachningen och idag lät det lite positivt för min del då vi riktade in oss på vad vi ville söka för jobb bla bla. Helt plötsligt satt gruppen och pratade om att det är mycket lättare som snygg tjej att få jobb i affär. "Eller?" all eyes on me. Eeeh? Let's not go there OK. Visst det är på ett sätt om man vill jobba i affär, meeeen har vi alla inte tillgång till spegel hemma?

Usch, ingen bad karma nu. MAT istället! Hästen ser väldigt pose ut där bakom, men den står faktiskt där och jag gillar deeen. Nya accessoaren..klädhängare :P
Jackie

No comments: