Tuesday, February 9, 2010

Min måndag blev en söndag.

Herre-gud, va patetiskt det lät.. men det var inte såå sorgligt menat haha. Men jag har nästan denna veckan planerad och imorgon blire full fart i stan again.


Nu ska jag sova! Men har precis spanat in Wildfox Cotoure's hemsida för första gången, även om jag sett bilder lite här och var! Första gången var på Nattas blogg för hundra årsen :D Så det tackar vi för young lady! En favorit är även med i säsongens kampanj (från the City), som för övrigt såg helt otroligt rolig ut att fota! Åka till närmaste land och shoppa lite perhaps?


Glamourama hade premiär idaag, tror jag det var? Och det ligger 2 avsnitt uppe på tv3play. Jag msnade med JB samtidigt, och båda tyckte verkligen det verkar vara en spännande serie + -. Petra är favoriten hittils, men alla 3 verkar lite rädda för kameran, såklart. Lite segt att avsnitten är 15min långa? Åh vill bara att the City ska börja igeeen, men ser fram emot att få lite insperation från dessa svenska powerladies.

Årets modell på Elle galan var Dorothea Barth Jörgensen (för alla som missade ehm ;) ). 1991a och väldigt cool tycker jag. Hon har gått visningar för flera stora internationella märken och det lär bli mer i framtiden! Vi är faktiskt duktiga på våra modeller, det finns ganska många killar där ute på radarn också men dom är lite tystare än tjejerna. Go sweden go!

Oscar Spendrup & Charlie Westerberg, till exempel. Kanske inte så kända meed stiliga och svenska! här för Takeshu Kurosawa spring 2010.
Crap, kom på att jag ska upp kl 7? Tummade precis på inget godis i veckan! Only el fruktos, det måste ju gå eftersom frukt är himla mkt godare egentligen.... åhh.

Jackie

1 comment:

Jb said...

Klockan 7?! Jesus då är de ju middagstid för mig :D