Friday, February 26, 2010

"Nothing to do, nowear to be.
A simple little kind of free"


Jaa, John Mayer kan sin sak! Stilig är han med. Och Friday Night Lights race PÅ en friday, woopwoop kan det bli bättre! Slutade vid 3 och kollade lite i staaan. SÅ himla mycket folk, och idag uppskattade jag verkligen inte det..det kan ändå vara en härlig ingång för helg, men kände bara Take me home! Plus att jag ska faktiskt vara i stan imorgon ju:) ..så ikväll är jag perfectly lonely här hemma. (Undra när jag ska börja bli nervös inför provjobbet? gash.. )


Jag och Ida g pratade lite om pojkarna i FNL förut, (via sms eftersom jag svek min resekompis efter 2a dagen), och kom fram till att det FINNS hopp om vår generation. Men som vanligt, förmodligen inte i detta landet haha. Men ah, forget me not för det blir ut och upptäcka one day! Trust me on that.


Mat nu kanske? Glass! ..uuh ne.

Jackie

No comments: