Wednesday, February 24, 2010

Everyday, this way.

Idag har varit en väldigt bra dag! Om morgondagen går i lyckaans tecken kommer jag nog kollapsa av awesomeness och sedan skutta som en dåre, mer än vanligt! So cross your fingers, och full fart hela dagen!

Tror heller inte jag någonsin vart på ett jobb där tiden gått så fort!! Kollade klockan först vid 13.20 typ och sen var den var 16.30!! Trodde sånt bara hände på film. När jag kom hem var jag helt sluut och lyckades once again somna i min säng med vaniljljus runt omkring och datorn på mig! DEN DAGEN jag rör mig..ajaj. Men fick sett ett avsnitt av Friday Night Lights med, ååh. Idag har jag tänkt mycket..herregud vad det är mysigt att kramas. Fick en random kram på plats idag "Tänkte bara kramas lite!" :)


Sen smälter man ju litee när man läser sådant här.. (c-imon mahah)

Bästa outfiten på dig själv?

Ett par slitna jeans, mina vidriga converse och en flanellskjorta

Bästa outfiten på en tjej?

Min skjorta


Nu har jag även börjat förstå vad folk menar när dom säger att dom inte hinner blogga. Jag har inte ens gjort såå mycket dessa dagarna och min hjärna är helt slut, allt fokus ligger på helt andra ställen och jag får knappt ut en mening? Men fredag tänkte jag dra igenom heeela internet, det är ju London Fashion week full rulle liksom, och 2 Glamourama finns på plats då (såg måndagens idag) and so on..


För utom allt sånt då. Jag vill ha nya legins! Lite spexat och mixat, vanligt/skinn. Pengar kommeeeer..på torsdag? och jag ska HÅLLA HÅRT I DOM bla bla (blaaa) men något snajsigt nertill är jag sugen på. Kanske något upptill med ehm, men as my main focus for now då.. Det kommer massa grymme tidningar med, sverige får ju allt hundratjugo månader efter bara.


Tog lite mysiga kort med mobilen idag, men som sagt..orkar verkligen inte fixa med det nu! En peace out blire på den i stället.

Jackie

No comments: