Tuesday, February 9, 2010

In Your Face!


Ah ganska coolt. Såg ni mig där i mitten? HUVUDGÄST stod det över också, mahah. Ne, jag fick inte vara med.. eller jag VILLE INTE, jag är upptagen med mitt egna! POP!

gif maker
Ojoj va rolig jag är idag. Måste vara SNÖN som gör mig knäpp i skallen (fråga henne vad hon precis fick för sms av mig) eftersom att det faktiskt snöar ute igen mitt kära herrskap (damskap?). Och det går inte att få igång kaminen....detta kommer bli en kall kväll, och därför skall jag sitta på mitt rum hela kvälleeen med té och sedan somna tidigt i hopp om sol imorgon.. ehm.

Idag har jag funkat som jag ska faktiskt(minus några stunder här och där). Måste varit min powerfrukost! Eller så drömde jag gott? Jag har i alla fall mina aktivitetsstöds papper klara och fick även fina ord från Gina Tricot! Ett mycket stort steg i rätt riktning! Såå cross your fingers. Jag tränade även massvis, känner att jag börjar bli lite rörlig igen! Snart går jag ner i spagat skall ni se! Pratade med språkförmedlarna också. Kan inte säga att jag blev mycket smartare av det. Lika bra att bara boka sen ta allt när man kommer dit? Fine om jag står där utan pengar och hus, jag är i alla fall i Paris. v

Gina Tricot snyggingen Emanuela de Paula. Den som posar såhär snyggt under vatten borde få ett pris!


Jackie

No comments: