Saturday, February 27, 2010


"My dear, we're slow dancing in a burning room"


Har precis kollat klart My sisters keeper. Konstigt att jag inte sett den innan? Men den var bra bra mycket bra! Grymma acting skills på det duu, me love. Himla mycket kärlek och mys tema på mig denna veckan? (..denna livstiden) Ska sova snart, skönt att inte vara i stan med morgon bussen imorgon, så jag kan sansa mig och inte rusa ut och behöva stoppa bussen på hållplatsen precis utanför våran dörr (onsdags)..





En annan av Nick Js favorit låtar. Ahh..need i say more. Finns ju inget härligare. Snön rasar från vårat tak, det låter som små (stora) jordbävningar och jag vill helst inte vakna mosad i mitt egna hus tack! Någon som tänkt på att jag väldigt lätt blir besatt av saker? Kimb sa för ett tagsen att jag alltid maxar de nya låtarna jag får ner, tills jag tröttnar.. "eller JAG tröttnar, du gör ju aldrig det!" True true, jag tröttnar inte på något bara går över till något nytt :P Det kommer i perioder liksom. Så kanske det är med allt och alla andra med men.. Vet inte riktigt vad jag pratar om nu, tror jag börjat bli lite nervös? Synd att det är en ladies shop, lär ju inte min dröm kille kolla förbi iaf, hmm.

fashionsquad.com

Jackie

No comments: