Wednesday, February 17, 2010

The one that WE know YOU love.

I LOVE.
Balmain - Spring 2010 Ready to wear
Jag måste säga att jag är VERY ready to wear alla dessa saker. Kavajerna och jackorna helloo! Älskar älskar älskar alla detaljer och färger!

Rag & Bone - Fall 2010 ready to wear
Och även i höst skall jag vara ready to wear allt detta (kanske inte på samma gång haha). Speeeciellt skorna! Grått grått grått hihi me love.

Åh va skönt att man har tillgång till fantasi och att man får drömma lite som människa, visst? Nu blire kycklingsallad woop woop! Jag är så himla förkyld, uppskattar inte sånt. Drack en stor mugg tévatten med honung och en halv citron förut hahaha. Sånt skall väll hjälpa? Bio ikväll tydligen, litar inte på er mina damer förens vi sitter i salongen hahahah. ;) JOHO klart jag gör.

Jackie

No comments: