Wednesday, February 10, 2010

Time to walk, ooh beepbeep!

Snart snart very very snart drar NY fashion week igång!! Och Calvin Klein kommer köra sina visningar LIVE, woop woop, för oss andra dödliga som inte sitter front row. Man kan kolla enklast på facebook så Let's do That shall we!

Dolce & Gabbana kör pang på inför våren! Såhär såg deras visning ut, med alot of famous faces i täten (Noah Mills, Francesco Lachowski b.la.) Det var inte en och en som gällde här inte.. om någon kan skicka den truppen my way please? så blir jag nöjd :)


Och på tal om inget, så tycker jag de här bilderna är hur sköna som helst. Simple and cute. Jag lär inte dra på mig de dära shortsen anytime soon, och då menar jag INTE för att det är kallt ute.. Men then again så om jag säger en sak brukar jag oftast göra det andra..

Jackie

No comments: