Sunday, February 28, 2010

"Wish I knew you, back when you were good"

Mysig afton med Ida G in the house! Skrattattack under melodifestivalen, den hoppande killen i..vad dom nu hette? "Här står jag med blommor och choklad, fan vad jag är sämst" Wohoo grymma låtskrivare med i det programmet ehh. Och fin fin Hannah Montana såklart. Ida är nog forever i chocktillstånd när hon fick reda på att Jackson spelas av en 30åring hahaha.

Nu är det FNL som gäller, sedan några timmar tillbaka. Sista avsnittet på första säsongen är snart klart iih! Har kollat lite previews på youtube (3 säsonger kvar som sagt) och 2an verkar ju hemsk!! Kommer gå in i ett mode, i know it. Fy f* va mysigt :( Jag vill med, good bad anything, jag saknar det iaf.

Taylor Kitsch, ja tack.

Får inte glömma att det är no plans imorgon som gäller! Reklamen, men den är fixad. Mitt hjärta speedar hela tiden..for no reason. På ett inte positivt sätt, tror jag, haha förvirrad.

Jackie

3 comments:

towe said...

ja, honom hade man ju kanske inte tackat nej till... men vad vet jag?

Jackie said...

Du vet precis allt i detta läget :D Mums.

towe said...

haha, mums är bara förnamnet!!