Friday, February 26, 2010

"Big city life, we try to get by"

Igår fick jag mig en tankeställare, eller nja ett intygande kan man säga. Min chef dåraa kom med en mycket stilig lila sjal på sig, och jag sa att jag äälskar lila! Då säger han något i stil med "Jaa, denna säsongen gör du det :D Nästa gång gillar vi allihopa någon annan färg, för vi blir lurade till att göra det!

Verkligen inget ont menat, utan bara ett konstaterande liksom. Jag håller med lite, mycket, på vissa delar som jag då inte riktigt kan släppa nu! Men just lila har jag alltid irriterat mig på för att mamma har maxat det sen jag var lite, alltid alltid alltid lila! Sen vände det (för att det dök upp överallt) och nu är jag fast! Samma med blommor, vägrade först men nu är det underbart i lugna mängder på sommar osv. Någonsin tänkt på det?


Det är ljusare ute idaag, temperaturen stiger, snön smälter, vattnet ökar. Told you so. Uggs var ingen bra idé idag tack. Men vi ringer för fullt, musiken surrar i bakgrunden och KAFFET serveras i omgångar, hahaha. It's a good day.

fashiontoast.com bra bra bra

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

såå sant det där.. Konstigt konstiigt alltså, hm.. Undra vilken färg som kommer näst, kanske.. hm :D neh vill inet gissa haha ! OCH FÖR SNYGGA SKOR! Väldigt bra smak du har på alla skoor du lägger upp