Wednesday, February 10, 2010

Time to rise, Time to shine.

Skulle lägga upp min favopic på Joe Jonas, men eftersom att jag var tvungen att öppna hela mappen...slutade det med lite fler bilder hihi. Men är inte denna väldigt himla stilig? Tycker verkligen den är hur cool som helst. Tänk att ha SÅ kul på jobbet varjeee dag. Tänk att HA det jobbet hahaha.


Rockin' everywhere we go. Fatta nöjda med sina yrken.. TÄNK om dom inte hade ställt in konserten i höstas! Då hade vi haft ett amazing memory nu :( åh.


twitter häromdagen skrev Joe "We ride LA" och la upp denna bilden.. Jag fick major bilder i huvudet när man cyklar omkring i solen på sina grymma bikes i en grymm stad, och leveeer livet. Åh.

Jag har ätit massa nu hahahah, eftersom min "svält tid" börjar kl 00. Vet inte om jag var hungrig men kände att det inte var värt att få något konstigt sug mitt i natten sen när jag inte ens kommer få dricka té! Operation imorgon gott folk, snabbt och lätt! PÅMINN MIG om att sjukanmäla mig hos försäkringskassan, gash om jag glömmer!!

Jackie

No comments: