Thursday, February 25, 2010

"Hey there pretty face, welcome to the human race!"

Ha! Jag ligger redan i sängen ready to do it. SOVA. hihi. Fast neh, är inte såå trött än, ska skanna igenom lite men ändå lyckas somna i tiiid. Har kollat Friday Night Lights (nej ida g inte saturday night live hahah) och platta hååret denna afton! Hmm, ungefär det man hinner med innan klockan är mucho över läggdags? Om jag fått mina pengar om ca 30min blir det ett peerfekt avslut på en very good torsdag! (fast då är det ju faktiskt fredag men ah..)

Detta har jag plockat upp under dagen.. låter som jag ska rabbla upp skräp men det är långt ifrån! Godis från internet, så förbered er på a whole lot of pictures.

Hur ballt hade inte det första varit på ens uggs istället!? Lär ju funka?

..jaa jag är sugen på nya skor! Och bruna bara ben. eller nya tights som sagt.

Såg en video backstage med denna modellen(minns inte hans namn nuu). Han och några model friends var uttråkade en kväll så de gjorde tatoos på varandra. Ristade in typ. Texten på armen "Smash it up" var en av dom. Ganska soft mening hehe..

Imorgon skall jag tillbaks till ringandet! V-e-r-y good news. Deadlinen är förlängd och det blir fler dagar med multi chans att dra in fler märken och butiker! MAKE IT HAPPEN. Men vi är ett gott taggat gäng så jag tror på oss :) Fick även se butiken som jag ska provjobba i på lördag, very nice indeed! Lagom liten och stiliga våriga kläder, och bra musik! Affärer som har det, har koll!

Jackie

1 comment:

eviiiiieeee said...

oh, me like dom dära nit-skorna-sakerna veri mucho! hälsa din chef att hon har rätt för jag hatade också lila til now, haha. (som att inte du vet allt detta GAHHHHH jag är så uttråkaaaaaaad)