Saturday, February 20, 2010

I don't feel right when you're gone away.




Aah, I'm hooked
. TOTALLY hooked. Varför har jag inte tagit tag i det hela och följt denna serien? Varje gång jag sett den på tv genom åren lite här o där liksom? Meeen I guees det betyder mer mer mer för mig att kolla igenom nu! Är i mitten av första säsongen typ.. och det finns 4st hittills ehm. Men hey, har ju hittat en av favoriterna från day 1 TIM RIGGINS. Freakin cute, bad boy såklart? Varför skall det alltid vara så..

Plus att serien är hur hur hur hur hur mycket USA som helst. Som att besöka släkten all over again mmh, love it. Vill dit nu nu nu give me more nu nu nu.

Kanske borde sova också? Men jag kan inte stänga aaav. FRIDAY NIGHT LIGHTS. Hur mycket vill man inte mysa efter varje avsnitt även, uh suck på mig själv.

Jackie

No comments: