Monday, February 15, 2010

People are strange, when you're a stranger.

OK, nu är jag hemma igen och har tid att andas ut..och däcka. Sov 2 timmar inatt? Låg och hade ångest över hur trött jag skulle vara på morgonen, hmm? Pigg? Idag är en sådan dag jag hade velat köra ett Gossip Girl season 1 race! Shall we?

Men intervjun är avklarad och det kändes himla braa faktiskt! Träffade lite vettigt folk och fick fram ett o annat smart ord under tiden :) Mycket festliga intervjuare med, den ena såg ut som en popstar! Han var rolig. Sen gick jag till Gina igen, där mitt hopp sjönk litee (men är absolut inte borta) Fick prata med the big boss, och det blir bara till att komma tillbaka lite längre fram helt enkelt!

Nu ska jag fixa maaat, om jag hade fåått hade jag ställt mig i duschen i en timme typ, och sedan sovit. Men det blir nog film istället, och en naptime eller något :P Känner hur huvudvärken sakta smyger sig på. Let's not start the week like that thankyouverymuch.

Köpte Elle UK med ehm. Det var faktiskt specialpris 39kr! En tjock en vare med, så den ska jag bläddra igenom, tillsammans med den svenska Elle som jag inte helt börjat läsa än heller? Yum.

Min kära bästa mor fyller år idag! Woop woop, presentöppning later, men INGEN mer kaka för mig gash! v

Någon annans dag på stan, i snön. Jacquelyn Jablonski.

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

guuuud så bra att intevjun gick great!:D yeei looking forward to se u at flumride this summer :)! maha