Thursday, February 4, 2010

Down to the hours..

Eh ah, konstigt nog har jag inte hunnit åka förbi mammas jobb idag för att skriva ut mitt CV and such? ooookej, HUR kan det vara möjligt? Snacka om att sega/dra ut på tiden/inte ha någon koll alls. Irriterande men helt mitt eget fel. Så nu sitter jag här stylad som få, oså ska jag bara till gymmet?? Gaaahh..

Anywho, on the some fun stuff! Vet ni vet ni vet ni att Kellan Lutz är en av modellerna för Calvin Klein this season hihi. Go hotstuff go! Tycker deras kampanjer är lite läskiga ibland hahah, very up front, meen sen så är det ju kalsonger dom visar så :P


OK idag skall jag i alla fall stå ut med skinnjacka, damnit!! Men för att inte frysa till döds så har jag dubbla lager av allting nästan haha. Min vinterjacka ser ut som SKIT och jag är så sugen på snygga kappor och mysiga stora tröjor i stället!!
Här får ni ett race med Francesco Lachowski, 92a från Brazilien (vart annars..), vann Ford Models tävlingen 2008 och är nu en mega superstar in the modeling world! Söt söt söt som få. (bilderna är från en och samma sajt, oroa er inte kära vänner som vet hur jag kan bli hihi) Kunde tyvärr heller inte lägga in bara TVÅ eller kanske TRE bilder.. I don't rulla like that moffhaha.

Jag har även fixat nytt abonemang idag (med ny phone woopwoop)! Så det ska förhoppningsvis bli litee billigare! På måndag stängs det numret av och mobilen konfiskeras haha, som jag använder nu, och det gamla är i bruk 10 dagar efter deeet. Så där emellan blir det något annat random nummer som man får fråga efter om man vill och måste :)

Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

KELLAN ÄR SÅ JÄVULENS HET PÅ ALLA DOM BILDERNA! :D

jb said...

JACQE! ja borde inte säga nåt så har jag inget sagt, men 11 pics? du är galen!!på osndag tar jag med dig till skolan 8-17 för jag börjar bli hemskt orolig för dina vanor och din hälsa!
L.U.V