Thursday, February 4, 2010

They'd say you were the best they ever had.

OK, då sätter vi igång. Radar upp allt helt enkelt, för nu äre mycket mina kära vänner :)

Victik, not so tråkig anymore visst? Hon har bevisat sig själv, bort från de TRISTA...minns inte ens märket..smink reklamerna på tv! Carmen Kass (ironiskt med efternamnet). Högerklicka länken till resten av bilderna, som är bra bra, här.
Sen har vi en mycket festlig photoshoot och artikel om Hollywoods Young Female Stars att se fram emot i Vanity Fair! Woopwoop, go ladies.

Sen håller jag med Alexander Wang om våren 2010. (I hopp om mindre regn) Tunna lätta kläder, fortfarande lager på lager oh yes, men ah cleant people!
Räcker det för stunden? Eeen sak till, så kommer ett minst lika långt (längre) inlägg senare. Ligger fleraa dagar efter!

BCBGeneration står (inte ensamma dock!) för ännu mera stilighet med enkla men synliga plagg :P Upptagen fast avslappnat liksom. Påminner lite om kampanjen med svart/vitt från Givenchy. Som jag uppskattar exakt lika mycket sååå.. Mittbena har jag försökt mig på det senaste med! Är så. himla. trött. på att ha toffs! Men har inte riktigt koll på mitt fluff än tyvärr :P Kommer när kylan lugnat sig!


Peace!
Jackie

1 comment:

Vicki said...

Men Carmen, way to go!!! Det var MaxFactor och hon såg ut att va den tråkigaste människan EVER men nu jäklar va snygg hon är!! <3 Love u Jacks och vad glad jag blev att du fick ett svar från JD ;)