Monday, February 1, 2010

Everything comes naturally.

Asså...jag skrattar litee åt oss svenskar ibland. Ett mycket hetsigt, men lagom, förvirrat, nytt på ett sätt, folk. KOLLA hur vissa såg ut på Elle galan i fredags hahahahaha. Jag skriver oftast inte för att sänka någon, men asså.. palla överanstränga sig och försöka "hänga med" resten av världen? SÅ många kopior som försöker "skapa nytt" och "kändisar" som klär sig som jag vet inte vad.. Leta upp Robyn, en bit ner, hon är verkligen ingen copycat men VAD HAR HON PÅ SIG. http://stureplan.se/articles/10645/ Anywho, hoppas den visas på tv snart? :) Stockholm Fashion Week drog för övrigt igång idag! Woopwoop! (OMG Evelina, spana in juu! Pass på :D)

Nu tror jag att jag ska lägga mig..faktiskt. Har varit i ishallen hela dagen igen typ? Dock MED alicia denna gången, och min kära dator. Sedan ätit underbaaar rökt lax hemma. Lyckades inte riktigt med potatisen idag heller, men det blev inte mos i alla fall.

Har fått lite insperation från nätet även, och känner att jag måste ta tag i denna veckan nu!! NU! haha, nej, imorgon. Fast ah, If you snooze you lose, lite mer SÅNT from now on! Fick ett litet tycke för Michaela Forni nyss med, 20år hello? Ingen dålig CV på henne nej. Det skall vi följa, och ta över.. hahaha nej, verkligen inte men you get the point.

Min syster tycker att jag lägger upp så konstiga bilder på mig själv på bloggen hela tiden. Ingen aning om vad hon pratar om...

Jackie

1 comment:

NATHALIE said...

du är en trogen läsare! och jag är världens dåligaste på att uppdatera!! hoppas allt ät bra, kom du iväg till France?? gott nytt till dig med!!!!