Thursday, February 25, 2010


"Be no one but yourself and see fashion only for what you love about it."


Jag gillar verkligen inte när jag väl kan gå in på massa sidor men inte hinner kolla videos! Eller jag orkar egentligen inte..kan egentligen inte just nu heller..men det stör mig! Helt mitt eget fel, inte världens problem heller men jag vill ju ha KOLL!

Det snöar som en dåre, grattis folk ute på gatan och i trafiken.. Det blir värmeljus och mys asap ikväll. Måste även varva ner, jag har en klump i magen igen, varför händer det vid minsta lilla grej? Räcker med att jag..inte har svarat på ett mail så får jag ångest typ? Boka ny tid hos psykologen kanske..

Anyways, I'm calling calling.. det som är skönt när det börjar gå mot slutet är att folk säger antingen Vi är intresserade eller Nej på en gång, inte massa tjat. Sen hjälper alltid mysig musik i en soffa full med Lexington kuddar (pratade precis med chefen på Lexington fyi hihi) med tända ljus på bordet. Det blir även maxat med fashion pics sen, folk har varit hurtiga! Funderar på att skippa rubriker framöver? Tycker det är så fult :P

Måste inskaffa ny jacka, asap, SNYGG skall den vara.


Jackie

2 comments:

evee said...

haha USCH han kan ju inte ens texten? uuuuh vad göööör han hahahahahaha. stackarn. LITE för blont hår även?

Jackie said...

ASSÅ jag undrar starkt varför ens liksom hahaha.. litee för blond för att vara den rosa i laget hahahaha