Sunday, February 14, 2010

L O V E-day




Har ni kollat in Signes blogg? Me like. Hon är sööt och skriver inte så långa inlägg som vissa andra, eeehm, men har massa bilder! Spana in!

ASHTON KUTCHER never stops amazing me. H U R snygg är inte denna killen!? Uuuh, breathe haha. Ny film, Killers, verkar hur söt och rolig som helst. Me will watch, me will giggle. Någon som vill kolla med mig?



Denna datorn är segare än min? Den är nog bakis från mammas fest igår. Men jag har massa grejer att ta igen så, hang in there, allt ska upp på bloggen hehe! Mycket klipp, bilder, kommentarer, mest från Fashion Week, woop woop!

Johanna, min underbara förvirrade vän, skulle hem från stan häromdagen, med TÅG! Det ni! Och hon behövde en fin enkel biljett hem. Javisst, 780kr tack! HAHA vi skrattar och gråter med henne lite, för hon fick sig ett fint Månadskort istället då damen i kassan med all säkerhet såg att Johanna inte allt för ofta slösar sin tid på kommunal trafiken, och passade på att sälja stort! Det är himla synd om Johanna, som nej, inte skall shoppa loss på tidpunkten ensam igen, men bra för mig som får låååna detta magiska kort när hon nu inte kommer behöva det :)
Ni som gillar modeveckan kan spana backstagekul och visningar m.m på models.com och style.com bland annat. Jag ger upp, datorn är så himla långsam. Fjärde avsnittet av Glamourama är även uppe nu. Anna Hibbs, hahaha, hur rolig som helst denna gången! + till henne, inte lika borta som vanligt. Detta blir nog braa skall ni se! Jag gillar Petras ögonskugga med, dom fixar det riktigt snyyggt.

Jackie

2 comments:

jb said...

hahaha jag HATAR västtrafik. jag gillar inte att bli lurad jag vill bara grilla! HAHA <3

Jackie said...

javisst! Du skulle bara göra en macka men så fanns det ju inget brööööd!!