Friday, February 12, 2010

Come what may..

Åååh Moulin Rogue går på tv. Allt det hemska håller på nu.. Gash va jag kollade på den varje dag förr i tiden. Men nu var det inte like kul kände jag..ensam, hemma, på en fredag, skadad typ. Hahaha... Hmm, ne fy hemsk är den! Musiken är heaven såklart, men det är ju den som skadar mest liksom.

Så nu är det såklart Solsidan som gäller! Efter det ska jag kolla på lite nya festliga filmer mamma hade med sig från London! Deeet uppskattas for sure. Jag har hittat cider hemma med, så det blir nog en sugerrush sooner or later :P Har redan ont i bakhuvudet och ryggen från att ligga ner hela dagen. urk. Det har inte ens gått en dag typ?

Önskar min nya mobil hade kommit nuu så hade jag kunnat trixa med den hihi. The Runaways på min tröja? Ser lite ut så, men dom hade väll ingen kille i gruppen haha? Smarriga chips straight from the US of A också, goddaaan.

Jackie

No comments: