Sunday, August 15, 2010



"Another moment is a moment away'"

Igår lekte vi allihopa hos Offoff, med biljardspel, Johanna B ikastad i poolen och lite dricka på det! Mysigt mysigt och välbehövt efter en speciell dag på jobbet :S Fick bland annat ett glas exploderat i min hand och över hela mig..mycket dramatiskt. Hade med mig alla skivor jag någonsin ägt i stort sett och skrattade högt för mig själv hela dagen hahaha.

Har ni förresten sett vad Brody Jenner gjort? HERREGUD va fult hahahah. Uppskattar inte sånt för skumma tjejer som Avril Lavigne?! Men oh well..

Nu nu alldeles snart ska jag in till stan med Evelinaaa, kolla på lite folk och träffa Challe trur jag? Lilla stora pojken :) Sedan blir det mycket möjligt Ikea med Johanna B och Angelica! Och grill ikväll skulle jag tro? Det är ju faktiskt söndag trots allt, och det är VARMT ute woho!

Joe Jonas fyller 21år idag! Det ni! Känner att han är på ungefär samma nivå som alla andra 21åringar så det är väll no biggie..... ÅH jag vill gå på konsert nuuu. Jag har snott bilden från en hemsida och INTE stylat till den själv fyi hahaha.


Kan inte riktigt bestämma vad jag ska ha på mig!? Vill ha långklänningen men det är himla varmt ute och jag går inte utan något över armarna på den :P Men nu har jag någon skum blandning av klippta kläder som bland annat visar min mage och jag sträcker på mig haha.. Hmm. Vilka problem, som vanligt.

Jackie

No comments: