Wednesday, August 18, 2010


"Got a head full of unhealthy obsessions"


Har klickat mig igenom Jennifers Body precis, har varit sugen på filmen ett tag nu men kände att den inte var så roliig att kolla på :P Det var lite roligt (min syster har hela världen hemma och har bakat och lagat mat) så ropade Towe "Ååh är det Dear John :D:D!?" "Hehe, nej det är Jennifers Body.." "aha :|"

Idag insåg jag att det är lite bättre på jobbet när det finns litee saker att göra, faktiskt. HIMLA varmt bara!? Sinnes ju, även om det blåste och var lite molnigt. Herrenågon vad sker med vädret egentligen? Det är som precis innan sommaren när man inte vet om det är för kallt för shorts eller för varmt för halsduken. MEN jag har sagt det innan och känner det mer och mer, jag är ganska redo för höst! (regnfri!!)

Ikväll blire nog lite lek. Funderar på att somna i soffan tills Johanna B ringer och är på g från jobbet. Fick mitt schema för nästa vecka och jobbar varje dag....?? Så mitt humör sjönk lite där, fast det är inte lika långa dagar längre eftersom vi stänger snart (WOHO!)

Som jag sa igår så är det me and the boys på jobbet. Idag gick jag igenom köket och fick bland annat höra "Om vi säger shottar istället då! Hur många shottar riktigt äkta brunsås tror du du skulle klara?" ...hmm. Och ett gäng festliga farbröder (eller vad man säger haha) förde liv uppe på däck när jag insåg att det var MIG dom ropade på "Öhh! Hallå? Neeh ingen reaktion! Hallå, kompis?!" Jag tänkte lite för mig själv...ook någon har semester sent hoppas jag, med all den ölen på bordet vid 14 på dagen. Men hey inga fördomar, dom var underhållande :P

På tal om inget. Hur söt kjol har Kevins fruuu på sig? Att hon vågar, framför alla dom kamerorna! Hon riskerar ju dock inte att blotta något för hon är smal som sjutton!! Sedan finns det nog inga stiligare bröder på hela planeten.

Jackie

No comments: