Monday, August 23, 2010


"Inte konstigt att man blir sugen.."

Donken reklam på tvn som stämmer in på ungefär hela min dag! Haha.. Hur soft dag som helst at work idag, med lite mer att göra mot slutet av dagen. Det är ju skönt att jag öppnar nästan alla mina pass denna veckan då så jag slipper kaoset. VILKA går på café nu då? kan man ju undra.. Skolan har börjat, semestern är slut..ÅK HEM FÖR I...till er andra (tyska turister).

Gick till gymmet och på onsdaaag fixar jag kortet, woho! Ser fram emot utsikten (überpojkarna utanför doing their tricks!) och att inte vara sugen på massa onyttigt hela tiden. Ringde för övrigt vårdcentralen och skall ringa min egna doktor imorgon för tid, så jag kan kolla mitt jäkla blodvärde! Slår vad om att jag har rekord på järnbristen nu :P lol.

Kom även på att runt denna tiden förra året partyhoppade vi på Push, Bliss och Diamond Dogs! Utan att låta som den som är den hahah.. men det vaar faktiskt freakin good times och jag hade behövt lite av just den tiden nu nu nu! Men London närmar sig med stora steg haha och där blire wohoo for sure!



Jackie

No comments: