Monday, August 16, 2010


"The battle is on. You're hit, you're gone"


Ahh, måndagen levde verkligen upp till sitt namn idag...... kändes lite som en otroligt seg söndag dock. Men hey, då är det avklarat iaf! Har sagt till Bella att vi kommer få äta upp allt vi sagt idag om att det var så sjuukt lugnt o bla bla bla. Jag håller mig fortfarande till att uppskatta det dåliga vädret och det lilla som finns att göra at work :D

Avslutade dagen med film hos familjen Andersson, med hela familjen Andersson :D Först the Green Zone med Matt Damon, usch filmer om kriget i Irak är hemska, och lite uttjatade. Sen vare What doesn't kill you med Mark Ruffalo (tror jag han heter) och Ethan Hawk (som verkligen verkligen ser ut som någon vi känner) det var en gangstaah film och jag funderade lika mycket på massa saker både under filmen och efteråt. Den var verklighetsbaserad så det kan ha varit därför :P Varsin godisskål fick vi till med, det var niiice :D

Nu ska jag kolla JONAS L.A och försöka intala mig själv att jag kommer gå ut och springa innan jobbet imorgon... måste boka tid hos doktorn och kolla mina värden, tror dom har spårat lite igen ehm.

Annars då? Hur var eran måndag och var sker i veckan?

Jackie