Monday, August 2, 2010


"Wherever I go.."

Jag blir konstigt stolt och nöjd när mina vänner gillar något jag visar dom hahah. Johanna B har äntligen sett The Last Song, och visst kom det tårar även för henne! "Denna filmen vill jag aldrig se igen!" sa hon, men det menar hon inte. Jag har lärt mig att en sådan respons betyder att man gillar det. Precis som med Alphadog, sjukt slut, idiotisk film!! Men visst gillar man den.

..och JA DET ÄR DAGS ATT HITTA VARSIN SNYGGING. Precis som Liam Hemsworth i filmen skall dom vara. Taget! Johanna B har även rätt, man hittar nog inga sånna killar i Sverige, för man tänker helt enkelt inte så här! We have no manners people! Så, tillbaka till det vanliga, vi måstee verkligen iväg kära vänner!

Nu måste jag sova haha, har rört mig för mycket idag och ätit för lite (vettig) mat, så jag mår nog inte helt som jag ska! :P Ställer även in mig på jobbmode nu så dagarna går förhoppningsvis fort!!

Jackie

3 comments:

Ida C Gustafsson said...

synd för dt paret alltså!!Måste se filmen NUUUUUUUU hihi.. Vad säger du, ska vi hooka upp och titta på den någon dag?

Jackie said...

Eeeller hur så himla mysiga! JA for sure, eve måste se den också så jag tycker vi samlas asap :D:D

Ida C Gustafsson said...

JAAAAA Absoluut!! Är hon hemma nu!? Säg en tid och plats bare :D