Tuesday, August 10, 2010


"You keep telling me you got to go.
Is there something I should know?"


Jag ville verkligen inte gå upp imorse. Min säng är SÅ HIMLA SKÖN, ni skulle bara veta. Plus att jag drömde bra drömmar inatt, inget om jordens undergång i alla fall. Har en mycket fluffig kudde med som man bara kan drömma sig iväg i.. på?.. aja :D

Kommer nog få springa till bussen som vanligt, men håller på att ställa in mig på jobbmode nu så det är en vana anyways! Lyssnar igenom min Drake skiva, och ser om det är något jag gillar där. Sen äre softkläder all the way, ingen stress idag people!

Igår kollade vi Remember Me. Fy hemsk film. Robert Pattinson är all mine i det sällskapet som var igår, det passar mig perfekt haha. Sen var det SuperMario all the way! Man borde ju tycka att jag skall vara bättre på tv-spel, men vi kan skylla på att det var sent :D

Såg ju Snabba Cash härom dagen med hos Johanna B! Classic movie night for sure! Filmen var ju awesome, och hemsk, och mesig (JW) och irriterande och störande och sweet, allt i ett typ :P nästan. Snygg som attan Joel Kinnaman i inget hår i slutet iaf, mhhm. Nästa film nu tack!

Nu babblar jag igen så hej då for now :D

Jackie

No comments: