Saturday, August 7, 2010


"Say what you want to say,
when you want to say it,
or the moment just might pass you by.."



Kollar Min bästa väns bröllop, och veet att jag sett den förut men minns liksom inte riktigt hur den var haha. Bra vet jag, och inte svårt att lista ut slutet heller men. Ah being in love, awesome! Julia Roberts är ju ganska ball med!

Har myst med Ida g och Evelina all evening efter jobbet, trötta som as alla tre haha. Kollade The Last Song, hur många gånger har jag sett den nu!? Men nu har alla vänner i min närhet tvingats på den, så nu är jag nog nöjd för ett tag :D

Vet ni? Jag längtar lite till mina konstiga drömmar varje natt. Minns aldrig vad dom handlar om, men vaknar liksom med en mysig känsla, så vet att dom är bra iaf! For the most part. Jobbet idag var irriterande at first, sen as kul :D Så imorgon skall jag hypa hela kvällen när jag och Ida stänger för efter det blire UTGÅNG. Chefen fyller 21år och det skall firas, sweeet! GRATTIS JONNA hihi. Tror t.om jag tar klackar, fast alla är så himla korta som ska med!

Ibland saknar jag våra Dubainätter. Full fart, men så lugnt varmt härligt och far far away.

Jackie

No comments: