Sunday, August 1, 2010


"..and it makes us uncomfortable still holding on
when there's all this doubt hovering"


Hej hej jag igen haha.. har fixat lite ny musik på datorn! Johnossi, ni vet What's the pooint of doing anythiiiing, som spelas om och om igen på radion men faktiskt är en av de låtarna man ORKAR höra, nu har jag gått igenom deras skiva och hittade massa bra låtar! Dom är som våran version av Kings of Leon typ. TYP.



Funderar på att gå ut och springa lite, men varje gång jag skriver det här så gör jag det inte haha. Men vill lyssna på de nya låtarna och det passar perfekt när man springer. Mamma ringde precis och skall gå på Eclipse om några timmar! Det ni! Har er kära mor sett den? Hon kommer nog somna, men man kan ju alltid hoppas :D Så kan vi skvallra om Rpatz och Kstew tillsammans sen hahaha..hmm.

Någon som känner att det verkligen verkligen verkligen måste resas iväg? Vi drar ihop vårat kära gäng av nya och gamla och så drar vi, herregud. Jag säger det varje dag, men London kommer sitta precis där det ska och sedan kör vi på bara hoho. Se lite nytt folk, nya platser och kul på hjul är allt som behövs.

Hur bra koll har ni egentligen på Miley Cyrus mina kära vänner? Ni som funnit henne och blivit nykära. Har även där uppdaterat några låtar jag haft innan man dålig kvalité och kan ju dela med mig av några av dom iaf! SOMEDAY och HOVERING med Trace Cyrus, mycket bra låtar, söta om inte annat.





Jackie

No comments: